لینک ربات major استارز ماجور تلگرام قیمت میجر stars+لیست بهترین‌ایردراپ‌‌ها

لینک ربات major استارز ماجور تلگرام قیمت میجر stars+لیست بهترین‌ایردراپ‌‌ها

 

ربات ماجور تلگرام - ربات استارز تلگرام - ربات stars major - ربات میجر استارز +لیست بهترین‌ ایردراپ‌‌ های تلگرام

 

🌟🌟🌟 لینک ورود به ربات ماجور استارز stars major فوری 150 استارز دریافت کنید! و تبدیل به ارز دیجیتال $TON تون، قیمت هر عدد تون نزدیک به 8 دلار.

✔️ رسمی از مدیرعامل تلگرام.
✔️ تایید شده در تلگرام دارای چِک‌مارک آبی.

فایده استارزهای ماجور (میجر) چیست:
🌟 از استارزهای ماجور برای تلگرام پرمیوم استفاده می‌کنید.
🌟 در آینده معاوضه نقدی 🔥🔥🔥

📝مراحل راه‌اندازی سریع ماجوراستارز:
روی لینک ربات کلیک و شروع کنید.
✅ ماجور استارز را به کیف‌پول تون‌کیپر وصل کنید.
✅ وظایف را برای کسب ستاره کامل کنید.
✅ انجام شد.
💥استارزهای ماجور شما ویروسی است.vfhj lh[,v hsjhvc
🌟 کانال پاداش، اخبار و آموزش‌های ماجور استارز تلگرام

🔥 لینک ربات نات کوین notcoin تلگرام پیش‌ثبت‌نام فاز دوم استخراج ازهفته‌آینده

ربات ماجور استارز،لینک ربات ماجور استارز،ربات stars major،ماجوراستارز،استارزماجور،ربات ماجور استارز تلگرام،لینک ربات ماجور استارز تلگرام،vfhj lh[,v hsjhvc،قیمت ماجور استارز تلگرام،ماجور استارز تلگرام چیست؟

تلگرام، غول پیام‌رسان، از ویژگی پیشگامانه‌ای رونمایی کرده است که نوید تعریف مجدد تراکنش‌های دیجیتال در اکوسیستم خود را می‌دهد. این سیستم نوآورانه که «ستارگان تلگرام یا استارز ماجور (میجر) یا strars major» نام دارد، به کسب‌وکارها و تولیدکنندگان محتوا برای فروش کالا‌ها و خدمات دیجیتالی قدرت می‌دهد.

در چند سال گذشته، تلگرام شاهد افزایش بی‌سابقه‌ای در پذیرش ربات‌ها و اپلیکیشن‌های کوچک بوده است، به طوری که هر ماه 400 میلیون کاربر با این دستیارهای دیجیتالی درگیر می‌شوند. از خرید محصولات فیزیکی گرفته تا دسترسی به خدمات، انجام بازی و موارد دیگر، این ابزارهای تعاملی به بخشی جدایی ناپذیر از تجربه تلگرام تبدیل شده‌اند.

ستاره‌های تلگرام چیست؟
پس بیایید ببینیم استارزهای تلگرامی چیست؟ چیز‌های شگفت‌انگیزی است که دنیا را تغییر می‌دهند!

در قلب این انقلاب دیجیتالی Telegram Stars قرار دارد، ارز چندمنظوره‌ای که برای تامین تراکنش‌ها در اکوسیستم پلتفرم طراحی شده است.

ستاره‌ها را می‌توان از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای از طریق اپل و گوگل یا از طریق PremiumBot به‌دست آورد و به‌کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون زحمت ارز دیجیتال رایگان را بدست آورند.

فایده ماجور استارز چیست؟

1. بعدها می‌توانید با استفاده از استارز‌ها یک اکانت تلگرام پریمیوم خریداری کنید.
2. به افراد دیگر هدیه بدهید.
3. تبدیل به تون ارز مخصوص بلاک‌چین.

ماجور استارز تلگرام چیست؟

تلگرام به‌تازگی ارز درون برنامه‌ای جدیدی به نام STAR راه اندازی کرده است. با استفاده از STAR می‌توانید برای هر محصولی که در داخل اپلیکیشن تلگرام است پرداخت کنید، مانند:

  • ⭐تبدیل ستاره به $TON،
  • ⭐ هدیه دادن به دیگران STAR،
  • ⭐پرداخت اشتراک تلگرام،
  • ⭐صاحبان کانال همچنین می‌توانند از کانال خود که در آن مشترکین از طریق ستاره پرداخت می‌کنند، کسب درآمد کنند،
  • ⭐در این لحظه، همچنان می‌توانید STAR را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

توجه داشته باشید که برخی از این ویژگی‌ها بعدا در دسترس قرار خواهند گرفت،

لینک ربات ماجور استارز تلگرام

⭐ لینک ربات استارز ماجور تلگرام: 🌟stars major telegram

قیمت ماجور استارز تلگرام

در حال‌حاضر هر یک استارز چیزی در حدود 750 تومان و هر 5 هزار استارز تلگرام معادل 100 دلار آمریکا قیمت‌گذاری شده است.

کانال تلگرام ماجور استارز تلگرام

⭐ لینک کانال استارز ماجور استارز تلگرام: 🌟stars major telegram

ماجور استارز تلگرام چگونه کار می‌کند؟

پس از استارت کردن ربات با انجام وظایف روزانه یا همان تسک‌های دیلی استارز، ستاره کسب می‌کنید، همچنین با دعوت سایر کاربران به maor ربات Major – 15 تا 30 ستاره رایگان بدست می‌آورید.

کاربران تلگرامی می‌توانند استارز‌های ربات می‌جور تلگرام را از طریق ربات @major جمع‌آوری کنند. در‌واقع با انجام دادن کار‌هایی مانند دعوت از دوستان، فالو کردن حساب‌های رسمی ربات @major در شبکه‌های اجتماعی و اتصال آن به کیف پول TON خود، می‌توانند استارز‌های تلگرام را بدست بیاورند و از آن برای خرید سرویس‌های تلگرام یا در آینده‌ای نزدیک، تبدیل TON و برداشت از درآمد خود استفاده کنند.

چکونه استارز خود را به غیر از ارجاع افراد افزایش دهیم؟

انجام وظیفه روزانه و فعال بودن بود در ربات strar major.

ایردراپ چیست؟

بسیاری از شرکت‌های رمزارز برای افزایش دید پروژه، افزایش عرضه در گردش و تحریک تجارت، سکه‌های رایگان را در جوامع خود توزیع می‌کنند. این توزیع های رایگان معمولاً به عنوان airdrops شناخته می شوند.

چگونه از ایردراپ استارز ماجور درآمد دلاری داشته باشیم؟

نگه داشتن توکن هایی که به صورت رایگان به دست آورده‌اید، بهترین راه برای کسب درآمد از ماجور استارز تلگرام است، با گرفتن توکن‌های استارزماجور به صورت رایگان، می توانید از رشد قیمت در آینده کسب درآمد کنید (به شرطی که پروژه پشت توکن‌ها موفقیت آمیز باشد).

استارز‌های میجور یا ماجور تلگرام نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی در چشم‌انداز پرداخت دیجیتال در پلتفرم‌های پیام‌رسانی است. با ادغام یک مبادله توکن بومی و پرداختن به‌کارمزد‌های بالا، تلگرام یک جایگزین قانع کننده برای توسعه‌دهندگان و کاربران ارائه می‌دهد. همانطور که پلتفرم همچنان به تکامل خود ادامه می‌دهد، جالب است که ببینیم استارزهای ماجور تلگرام در آینده تراکنش‌های دیجیتال را چگونه شکل می‌دهند.

خرید درون برنامه‌ای تلگرام توسط ستاره‌های تلگرام

اکنون نیازی به پلتفرم شخص ثالث مانند گوگل‌پلی یا اپ‌استور ندارید، خرید درون برنامه‌ای تلگرام این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

تلگرام استارز به طور کامل با آخرین سیاست‌های تعیین شده توسط اپل و گوگل در خصوص فروش محصولات دیجیتال مطابقت دارد. این پایبندی به استاندارد‌های صنعت نه‌تنها فرآیند تراکنش ایمن و شفاف را تضمین می‌کند، بلکه به توسعه‌دهندگان و کاربران دسترسی بی‌سابقه‌ای به خرید‌های درون‌برنامه در فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل می‌دهد.

افزودن قابلیت کسب درآمد توسط تلگرام استارز

در‌حالی‌که اجرای اولیه تلگرام استارز بر تراکنش‌های تسهیل شده توسط ربات متمرکز است، این پلتفرم دامنه وسیع‌تری را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی کرده است. به‌روزرسانی‌های آینده ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری را معرفی می‌کنند، مانند توانایی هدیه دادن ستاره‌ها به سازندگان محتوا، که قابلیت‌های درآمدزایی پلتفرم را بیشتر می‌کند.

بنابراین تعهد تلگرام به نوآوری و تجربه کاربری در ادغام یکپارچه Telegram Stars مشهود است. بنابراین، با پر کردن شکاف بین تجارت دیجیتال و فیزیکی، این پلتفرم آماده است تا فرصت‌های جدیدی را برای کسب‌وکارها، تولیدکنندگان محتوا و کاربران به طور یکسان باز کند، و راه را برای آینده‌ای هموار کند که در آن تراکنش‌های دیجیتالی مانند همتایان فیزیکی خود یکپارچه و در دسترس باشند.

خرید دارایی از بازی های تلگرام

اول از همه ببینیم چگونه می‌توانید از بازی‌های تلگرام دارایی بخرید؟

پس از به‌دست آوردن، Telegram Stars می‌تواند برای طیف متنوعی از محصولات دیجیتالی ارائه‌شده توسط ربات‌ها، از‌جمله کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌های آنلاین، و حتا موارد موجود در بازی‌های تلگرام، خرج شود. این ادغام یکپارچه تجربه کاربرپسندی را تضمین می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا پیشنهادات دیجیتال را به آسانی کشف و خریداری کنند.

استارزهای ماجور تلگرام چگونه به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند؟

معرفی ستاره‌های تلگرام یک نقطه عطف مهم برای توسعه‌دهندگان در اکوسیستم تلگرام است. با فعال کردن برداشت ستاره‌های کسب شده در Toncoins از طریق Fragment، توسعه‌دهندگان اکنون یک جریان درآمد جدید و انگیزه‌ای برای ایجاد محصولات و خدمات دیجیتالی نوآورانه دارند.

همچنین می‌توان گفت با پرداخت‌های سریع و کاربرپسند برای کالا‌ها و خدمات دیجیتال، پلتفرم ربات و مینی برنامه در تلگرام آماده است تا طیف متنوعی از کسب‌وکارها را به خود جذب کند و پایگاه کاربران عظیم این پلتفرم را با بیش از 900 میلیون مشتری بالقوه تامین کند. همچنین این هجوم کسب‌وکارهای جدید و ارائه‌های دیجیتال، نویدبخش ایجاد یک اکوسیستم پر رونق در تلگرام است و موقعیت آن را به‌عنوان یک پلتفرم پیام‌رسان و تجارت بیشتر و بیشتر می‌کند.

تغییر پارادایم در تجارت دیجیتال با استارزهای ماجور تلگرام

معرفی ستاره‌های تلگرام نشان‌دهنده یک تغییر پارادایم در روش تجارت دیجیتال در اکوسیستم تلگرام است. همچنین با ارائه یک پلتفرم امن، کاربرپسند و سازگار برای تراکنش‌های دیجیتال، تلگرام به کسب‌وکارها و تولیدکنندگان محتوا این امکان را می‌دهد تا از پتانسیل گسترده تجارت الکترونیک استفاده کنند و در‌عین‌حال تجربه‌ای بی‌نظیر و جذاب را به‌کاربران ارائه دهد.

از آنجایی که این پلتفرم همچنان قابلیت‌های خود را به روز می‌کند، آینده تجارت ارز دیجیتال در تلگرام درخشان‌تر از همیشه با  استارز میجر به نظر می‌رسد.

لیست بهترین ایردراپ های تلگرام


ایردراپ ماجور استارز تلگرام stars major telegram

#تحت مالیک خود تلگرام با تیک‌آبی و فرصت محدود است.

🔗 لینک دعوت ماجور استارز تلگرام: 🌟stars major telegram

🔗 لینک ربات ماجور استارز تلگرام: 🌟stars major telegram

🔗 لینک کانال ماجور استارز تلگرام: 🌟stars major telegram

📅 تاریخ لیست شدن استارز: استارز تلگرام از ابندا لیست شده است.

💰 قیمت استارز ماجور تلگرام: هر پنج‌‌هزارتا استارز معادل 6 میلیون‌ تومان است.

🌐 آدرس سایت:  telegram.me


ایردراپ بامپ تلگرام Bump از تون‌کیپر

🔗 لینک دعوت بامپ تلگرام: ✔️ Bump telegram

🔗 لینک ربات بامپ تلگرام: ✔️ Bump telegram

🔗 لینک کانال بامپ تلگرام: ✔️ Bump telegram

📅 تاریخ لیست شدن بامپ: نامشخص

💰 قیمت بامپ: نامشخص

🌐 آدرس سایت: نامشخص

📝 ایردراپ بامپ چیست؟

پروژه بسیار جالب و امیدوار کننده از Tonkeeper و MMpro Trust معروف به ایردراپ بامپ تلگرام. MMpro_Bump – یک بازی جدید از MMpro Trust و Tonkeeper! بازی به‌تازگی منتشر شده است، پس جزو اولین کسانی باشید که به آن ملحق می‌شوند!

امتیاز MMpro = RWA NFTs = پول واقعی، امتیاز جمع‌آوری کنید و آنها را با دارایی‌های قبل از IPO مبادله کنید یا آنها را به‌صورت نقدی بفروشید. در حال جمع‌آوری امتیاز در بازی هستیم که بعدا آن‌ها را با کوپن‌هایی با توکن‌ها و NFT‌های مرتبط با سهام شرکت‌های واقعی مبادله خواهیم کرد.

بیش از 50 بانک بزرگ و بیش از 30 صندوق سرمایه‌گذاری از‌جمله بلک راک، گلدمن ساکس و جی پی مورگان در فناوری RWA و بلاک چین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. انتظار می‌رود ارزش بازار این بخش تا سال 2030 به 16 تریلیون دلار افزایش یابد.

RWA NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض دارایی‌های واقعی) توکن‌های دیجیتالی هستند که نشان‌دهنده دارایی‌های واقعی هستند که کاربران می‌توانند آن‌ها را بخرند و بفروشند.

📝 ایردراپ بامپ چگونه کار می‌کند؟

ماینر‌های برتر تلگرام بامپ را بررسی کنید. در اینجا ماینر‌ها و کلیک کننده‌هایی هستند که من استفاده می‌کنم و زمان زیادی را نمی‌گیرند.

بازی شامل چه چیزی است؟

  • 🔹 کلیک کننده،
  • 🔹 معدنچی،
  • 🔹 وظایف،
  • 🔹 سیستم ارجاع،
  • 🔹 یک برگه کوپن وجود دارد، اما در حال حاضر خالی است.

ایردراپ تپ سواپ تلگرام tapswap

🔗 لینک دعوت تپ سواپ تلگرام: ✔️ tapswap telegram

🔗 لینک ربات تپ سواپ تلگرام: ✔️ tapswap telegram

🔗 لینک کانال تپ سواپ تلگرام: ✔️ tapswap telegram

📅 تاریخ لیست شدن تپ سواپ: سه ماه سوم سال

💰 قیمت تپ سواپ: نامشخص

🌐 آدرس سایت: tapswap.ai

📝ایردراپ تپ سواپ چیست؟

TapSwap یک مینی برنامه تلگرام است که با استفاده از رویکرد ضربه به کسب به‌کاربران اجازه می‌دهد ارز‌های دیجیتال را با لمس ساده روی نمایشگر گوشی خود استخراج کنند.

📝 ایردراپ تپ سواپ چگونه کار می‌کند؟

Tapswap Airdrop: برای کسب درآمد ضربه بزنید. تپ سواپ یک راه مهیج و آسان برای به‌دست آوردن توکن با ضربه زدن روی صفحه نمایش است، برای شروع کسب توکن، باید به ربات تلگرام Tapswap بپیوندید.

پس از عضویت، می‌توانید برای کسب توکن، روی صفحه نمایش خود ضربه بزنید.

با انجام کار‌های مختلف، درآمد توکن خود را افزایش دهید.


ایردراپ همستر کامبت تلگرام Hamster Kombat

🔗  لینک دعوت همستر کامبت تلگرام:✔️ Hamster Kombat telegram

🔗 لینک ربات همستر کامبت تلگرام:✔️ Hamster Kombat telegram

🔗 لینک کانال همستر کامبت تلگرام:✔️ Hamster Kombat telegram

📅 تاریخ لیست شدن همستر کامبت: سه ماه سوم سال

💰 قیمت همستر کامبت: نامشخص

🌐 آدرس سایت: hamsterkombat.io

📝 ایردراپ همستر کامبت چیست؟

Hamster Kombat یک ربات بازی برای کسب درآمد در برنامه پیام‌رسان تلگرام است که گیم پلی را با آموزش ارز‌های دیجیتال ترکیب می‌کند. راه اندازی آن به‌دنبال موفقیت بازی محبوب نوت کوین کلیکر است. بازیکنان مدیر عامل یک صرافی مجازی خیالی می‌شوند و می‌توانند در ١٠ سطح بازی پیشرفت کنند.

📝 ایردراپ همستر کامبت چگونه کار می‌کند؟

برخلاف ایردراپ‌های سنتی، ایردراپ همستر کامبت بر اساس سود بازیکنان در هر ساعت و سایر پارامتر‌های فعالیت خواهد بود، نه‌فقط موجودی سکه. این‌رویکرد منحصربه‌فرد بازیکنان را تشویق می‌کند تا سکه‌های خود را به‌صورت استراتژیک مجدد سرمایه‌گذاری کنند تا درآمد منفعل خود را به حداکثر برسانند.

برای کسب درآمد ضربه بزنید: مکانیک اصلی شامل ضربه زدن روی یک همستر دیجیتال برای استخراج سکه‌های همستر است. این عمل ساده اساس بازی را تشکیل می‌دهد، شبیه به مکانیک بازی نوت‌کوین.

صرافی خود را ارتقا دهید: از سکه‌های همستری که به‌دست می‌آورید برای ارتقاء صرافی مجازی ارز دیجیتال خود استفاده کنید.


ایردراپ بلوم تلگرام Blum

🔗 لینک دعوت بلوم تلگرام:✔️ Blum telegram

🔗 لینک ربات بلوم تلگرام:✔️ Blum telegram

🔗 لینک کانال بلوم تلگرام:✔️ Blum telegram

📅 تاریخ لیست شدن بلوم: سه ماه سوم سال

💰 قیمت بلوم: نامشخص

🌐 آدرس سایت: blum.io

📝 ایردراپ بلوم چیست؟

بلوم تجارت بین بلاک‌چین‌های مختلف را آسان می‌کند و دردسر‌های مبادلات سنتی را از بین می‌برد و در‌عین‌حال در زمان، انرژی و پول شما صرفه‌جویی می‌کند. بلوم که توسط گلب کوستارف، سابقن با بایننس همکاری کرده است، به همراه ولادیمیر ماسلیاکوف و ولادیمیر اسمرکیس ایجاد شده است، یک صرافی ترکیبی نوآورانه است که به شما امکان می‌دهد سکه‌ها را بدون زحمت بین بلاک چین‌های مختلف مبادله کنید.

📝 ایردراپ بلوم چگونه کار می‌کند؟

در Blum ثبت نام کنید: تلگرام را باز کنید، ربات کریپتو Blum را پیدا کنید و ربات را راه اندازی کنید.

شروع کسب درآمد: با شروع کشاورزی و تکمیل وظایف در بخش Task، فرآیند کسب درآمد را فعال کنید، مانند پیوستن به‌دسته‌های رسانه‌های اجتماعی بلوم.

با انجام کار‌هایی مانند ثبت نام در پلتفرم، دنبال کردن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و شرکت در فعالیت‌های اجتماعی، می‌توانید توکن‌های $BLUM رایگان کسب کنید.


مطالعه بیشتر: telegram-stars/

اشتراک در
اطلاع از
guest
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x